sobota, 20 czerwca 2015

121. "Zaginiona dziewczyna" Gillian Flynn

0







"Nalałem sobie drinka. Wziąłem łyk, zacisnąłem palce wokół szklanki, a potem rzuciłem nią w ścianę, patrzyłem, jak szkło wybucha niczym fajerwerk, usłyszałem koszmarny trzask, poczułem zapach bourbona. Wściekłość w pięciu zmysłach."






Niesamowicie porywający thriller. :)

Amy i Nick obchodzą piątą rocznicę ślubu, właśnie w tym dniu ona znika z domu.
I tyle o fabule. Nic więcej nie można powiedzieć o fabule, bo zepsuję Wam zabawę podczas czytania tej książki. ;) 
Akcja pruje do przodu, tak szybko, że czasem trzeba zamknąć książkę, żeby wziąć oddech. Nigdy nie wiadomo co autorka nam zaserwuje na następnej stronie. 

Porywająca i nieprzewidywalna powieść. Czy można chcieć czegoś więcej od thrillera? :D

Moja ocena:5+

Wyzwanie: Książka, na podstawie której powstał film.

0 komentarze:

Prześlij komentarz