piątek, 15 lipca 2016

Stosik #16

0

Dzisiaj piętnasty, a więc pora na stosik :D Jestem bardzo z siebie dumna, że ograniczyłam się tylko do dwóch zamówień. Jedno duże, ale to nic :P 24 czerwca na stronie wydawnictwa Galeria Książki była promocja -50% na wszystkie książki. A jak wiadomo, własnie to wydawnictwo wydaje książki Ricka Riordana i po prostu nie potrafiłam się oprzeć. Akurat miałam zamawiać książki w nagrodę za świadectwo, więc promocja stworzona dla mnie :P :D Dodatkowo pod koniec czerwca była promocja na znaku i tam też się skusiłam na dwie książki :P Ale przejdźmy już do konkretów :D


Z biblioteki:
1. After. Płomień pod moją skórą Anna Todd
Na tę książkę długo polowałam w bibliotece. Chciałam zobaczyć, czy to dla mnie. Niestety (lub stety) to nie dla mnie. Przeczytałam jakieś 100 stron i uznałam, że nie będę się męczyć z tą pozycją. Bohaterowie mnie tak irytowali, że szok! Dzisiaj idę ją oddać do biblioteki. Współczuję osobie, która to sobie zamówiła. Ja wiem, że są fani tej serii i dobrze! Każdy ma inny gust ;) Mimo że szybko się ją czytało to po prostu były dla męczarnie, a ja mam wakacje i nie zamierzam się męczyć!


Od wydawnictw:
1. Podniebny lot R.K. Lilley
Erotyk, który dostałam od wydawnictwa Editio. Pisałam już o nim TUTAJ. Nie był zły, nie był wyśmienity. ;)

2. Mąż potrzebny na już Małgorzata Falkowska 
Przegenialna komedia, przy której śmiałam się jak wariatka. Tekst o niej będzie za niedługo na blogu. Może poniedziałek? Jeszcze zobaczę ;) Dostałam od wydawnictwa informację, że za tydzień idzie do druku wraz z Zanim zgasną gwiazdy (recenzja TUTAJ), więc będzie można kupić je w księgarniach oraz będę miała dla Was konkursy! :D 


Zakupione:
1. Greccy bogowie według Percy'ego Jacksona Rick Riordan
2. Greccy herosi według Percy'ego Jacksona Rick Riordan

Te pozycje nie kupi się poniżej 30 zł. Przejrzałam cały internet i najniższa cena to 30 zł. Plus przesyłka itd. wychodzi ok. 35 zł, a na promocji w wydawnictwie zapłaciłam 25 zł za każdą (przesyłkę miałam darmową :P). Po prostu interes życia! 





3. Miecz lata Rick Riordan
4. Ukryta wyrocznia Rick Riordan
Dwie nowe serie tego autora. Ja nie mam pojęcia, jak on daje radę pisać tyle książek! 







5. Berło Serapisa i inne opowiadania Rick Riordan
6. Big Red Tequila Rick Riordan
Zbiór opowiadań i kryminał. Ale będzie czytania! :D 







7. Dawca Lois Lowry 
8. Skrawki błękitu Lois Lowry
9. Posłaniec Lois Lowry
10. Syn Lois Lowry
Cała seria Dawcy za 50 zł! Kolejny interes życia! W sumie to całe zamówienie to jeden wielki interes życia!




11. Oddam ci słońce Jandy Nelson
12. Odette i inne historie miłosne Eric-Emmanuel Schmitt
Obie książki dorwałam na promocji w Znaku i obie książki bardzo chciałam :D






I to tyle! Kupiłam tylko 12 książek. To naprawdę świetny wynik :D Co czytaliście, co polecacie? :D 

0 komentarze:

Prześlij komentarz