piątek, 1 lipca 2016

Miesiąc czytania własnych książek

12


Dwa lata temu postanowiłam, że lipiec przeznaczę na czytanie książek, które są u mnie na półce. Rok temu było to samo i w tym roku postanowiłam to zrobić. 

Osoby, które tak samo jak ja mają problem kupowania książek i jednoczesnego wypożyczania pozycji z biblioteki, serdecznie zapraszam do udziału w tej akcji ;) Trzeba kiedyś te zapasy książkowe przeczytać, prawda? :D 

Książki prolongowane, więc mogę zaczynać czytać własne książki :D Muszę tylko zrobić jeden wyjątek, ponieważ nie mogę jednej pozycji prolongować, a więc muszę jeszcze w lipcu przeczytać jedną książkę z biblioteki. Genialna ja, zapomniałam o tym :P Ale jedna pozycja mnie nie zbawi :D

Jeśli bierzecie udział w tej akcji, to powodzenia. A jeśli nie, to życzcie mi powodzenia :D 




12 komentarzy:

  1. Razem z Kitty organziujemy bardzo podobną akcję :) Bo te nasze stosy są już niebotyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :D Moja akcja jest bardziej skierowana do mnie, bo poprzednie edycje mnie motywowały do sięgania po swoje książki, ale nie zabraniam nikomu wzięcie udziału :P

      Usuń
  2. Zycze powodzenia i chetnie wezme udzial, w czerwcu zaszalalam z kupowaniem ksiazek wiec przydaloby sie je przeczytac :) Milego dnia. ciekawskaksiazkoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i także życzę powodzenia :D U mnie ta sama sytuacja :P Miłego dnia :*

      Usuń
  3. Mam podobny plan, chociaż nie odmówię sobie też czegoś, co mi przypadkiem wpadnie w łapki.
    Trzymam kciuki, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu do bibliotek nie będę chodzić to i kusić mnie nie będzie :P
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Ja mam prolongowane wszystkie do 1 sierpnia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do połowy sierpnia, więc powinnam się później w sierpniu wyrobić :P :D

      Usuń
  5. Ja wciąż staram się czytać tylko to co mam w domu, ale tyle książek kusi w nowościach, że chyba ze 100 już przybyło do mnie w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, bo ja nie potrafię wyjść z biblioteki bez książki :P U mnie to samo, już nie wspomnę o promocjach :P :D

      Usuń
  6. Błyszczące nowości to zguba każdego książkoholika, bo bardzo skutecznie odciągają uwagę od starych pozycji zalegających na półkach i biblioteki. Na tych wakacjach chcę przeczytać powieści, które leżą u mnie dłużej niż rok, ale właśnie przyszło do mnie zamówienie z księgarni, więc... Będzie bardzo ciężko xD

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń