niedziela, 3 lipca 2016

TBR na Bookathon - edycja letnia

5

Bookathon zbliża się wielkimi krokami, więc pora na stosik książek, które planuję przeczytać w czasie maratonu :D Dzisiaj stosik TBR, a 11 lipca będzie podsumowanie, tak przynajmniej planuję ;)
Jeśli nie wiecie co to jest Boohathon, to zapraszam na stronę maratonu, tam przeczytacie więcej na ten temat :D KLIKNIJ TUTAJ Na stronie ciągle edycja zimowa, ale opis akcji jest ten sam ;)


Wyzwanie I - Wakacje z duchami
Tutaj postawiłam na Wypowiedz jej imię Jamesa Dawsona. Książka siedzi u mnie na półce już rok, a od premiery miałam na nią ochotę :D A jest o Krwawej Mary, więc akurat pasuje do wyzwania :D

Wyzwanie II - Dokończenie lub rozpoczęcie serii
Nie było mowy, żebym nie wybrała Akademii wampirów Richelle Mead! Serię od dawna chcę przeczytać i w te wakacje miałam plany, aby ją przeczytać :D Będę ją czytać na sam koniec, aby móc pochłonąć całą serię za jednym zamachem, czyli tak jak lubię :D 
Wyzwanie III - Autor o Twoim imieniu lub inicjałach
Na początku miałam problem z tym wyzwaniem (prawie jak każdy, z tego co widziałam na grupie na Facebooku), w końcu wahałam się między Seks, betel i czary Aleksandry Gumowskiej, a Woła mnie ciemność Agaty Suchockiej. Imię czy inicjały? Wybrałam jednak inicjały :P 

Wyzwanie IV - Lato z kryminałem
Wybrałam książkę, którą kupiłam ze względu na okładkę (jest niesamowita!), no i też przez to, że wydawała mi się ciekawa, a jest nią Cięcie Veita Etzolda :P 

Wyzwanie V - Książka z Twoim zawodem
Tutaj miałam problem. Jak wiecie, chodzę do technikum informatycznego, więc chciałam coś z informatyką. W pierwszej wersji mojego stosika miałam czytać Cz@towanie na chłopaka Martiny Sahler i podczytywać przez cały tydzień biografię Steve'a Jobsa autorstwa Waltera Isaacsona, ale gdy zaczęłam czytać Mąż potrzebny na już Małgorzaty Falkowskiej odkryłam, że jeden z bohaterów jest informatykiem, więc akurat :D Cieszę się, że nie będę czytać biografii Jobsa na szybko ;)

Wyzwanie VI - Wakacyjna miłość
Po prostu bądź Magdaleny Witkiewicz wygrałam w konkursie. W sumie nic nie wiem o tej książce, ale ostatnio słyszę dużo o tej autorce, a w opisie napisali, że to najpiękniejsza historia o miłości, więc chyba pasuje :D

Wyzwanie VII - Przeczytaj 1500 stron w BKHT!
W sumie przeczytam 2196 stron, więc troszkę więcej niż w wyzwaniu, więc nie jest źle. Oczywiście, przy dobrych wiatrach. Zobaczymy w tygodniu, jak to wszystko wyjdzie ;)


Co z tych książek czytaliście? Co polecacie, co nie? I bierzecie udział w Bookathonie? :)

5 komentarzy:

  1. "Ciecie" to mocna lektura. Spodoba Ci się, jeśli lubisz poczuć dreszcz przerażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, uwielbiam! Cieszę się, że wybrałam tę książkę :D

      Usuń
  2. Pomyślę, może wezmę udział w wyzwaniu, wygląda ciekawie. Czas w sumie jest, książek nie brakuje, chęci też nie to może. Tym czasem zapraszam po odbiór nominacji. http://pasjanaszymzyciem.blogspot.com/2016/07/nominacja-liebster-blog-awards.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super zabawa, polecam :D
      Dziękuję za nominację :*
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Jaki piękny stos <3
    Pierwsza część "Akademii Wampirów" może nie jest jakaś wielce wybitna, ale reszta prezentuje się dużo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń