wtorek, 7 października 2014

57., 58. "LO Story", "Dżus & Dżin" Magda Skubisz

2



"- Ileż można siedzieć w szkole?
- Siedź. Rośnie ci IQ
- Raczej hemoroidy."





Książki opowiadają o perypetiach 4 przyjaciół z pewnego liceum - Mastera, Ryby, Buraka i Lusi. 

W pierwszej części bardziej skupiono się na Lusi oraz jej problemach miłosnych. W "LO Story" znajdziemy także więcej problemów szkolnych (np. wredni nauczyciele itp.). I właśnie dzięki tym szkolnym żartom ta książka podobała mi się najbardziej. Jest taka ciepła w odbiorze, no i oczywiście niesamowicie zabawna! :)
Druga książka skupia się na Rybie i z kolei na jej problemie miłosnym oraz faktem, że jest ścigana przez ukraińskiego mafiozo. 
"Dżus & Dżin" mnie mi się podobał (bo jest mniej humoru szkolnego), ale nie jest zła ta powieść. Jest zabawną historią, lecz pierwszej części nie przebije.

Obie książki bardzo mi się podobały. Jeśli potrzebujecie czegoś do pośmiania (ale nie tylko, bo to nie tylko książeczki do pośmiania) to są świetne pozycje ;)

Moja ocena: 5


2 komentarze:

  1. Mnie jest potrzebny odpoczynek od szkoły, więc chyba spasuję :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewniam Cię, że czytanie tej książki to właśnie odpoczynek od szkoły, mimo że temat szkoły to jednak z takimi ludźmi jak bohaterowie książki, mogłoby się chodzić nawet 7 razy w tygodniu do szkoły ;) :P

      Usuń