piątek, 10 października 2014

60. "Pałac północy" Carlos Ruiz Zafón

0









"Tylko głupcy nie potrafią docenić, kiedy szczęście się do nich uśmiecha" 








Akcja tej powieści odgrywa się w Indiach i wyobrażenie sobie otoczenia było dla mnie kłopotliwe. W mojej głowie nie pojawił się żaden sensowny obraz krajobrazu tamtych terenów. Ale nie przeszkodziło mi to w czerpaniu zabawy z czytania. 
Książka opowiada o grupie sierot z pewnego sierocińca oraz o tajemnicy pewnej rodziny.

Sięgając po tę książkę miałam przeczucie, że pojawią się elementy fantastyczne, bo biorąc do ręki "Książę Mgły" totalnie nie spodziewałam się rzeczy z nie z tego świata. I nie myliłam się. Dzięki nim ta pozycja wiele zyskuje. Jest ciekawa, pełna akcji i odrobinie horrorowata. Bez duchów i innych takich spraw to pewnie byłaby po prostu nudna :)

Moja ocena: 4+

0 komentarze:

Prześlij komentarz