wtorek, 3 marca 2015

7 Deadly Sins Book Tag - Tag Książkowy 7 Grzechów Głównych

0

Dzisiaj tak troszkę nietypowo, ale chciałam oprócz recenzji książek, wstawić jakiś tag. Wybrałam ten, ponieważ jakiś czas temu Abigail Jailette na swoim kanale dodała filmik z tym tagiem i jakoś tak zachciało mi się go ;) Zapraszam do filmiku oraz do oglądania tego kanału, bo bardzo przyjemnie się go ogląda ;) 

Ale teraz moja kolej i moje odpowiedzi na pytania ;) 

1. CHCIWOŚĆ - NAJTAŃSZA I NAJDROŻSZA KSIĄŻKA NA TWOJEJ PÓŁCE? 

Wydaje mi się, że najtańsze książki jakie kupiłam kosztowały 2 zł (każda) i są to:


“Metamorfozy zemsty” Mark Burnell

“Fioletowy hibiskus” Chimamanda Ngozi Adichie
“Władca Ocean Park” Stephen L. Carter
“Trzej muszkieterowie. Tomy 1- 3”Aleksander Dumas 
“Dwadzieścia lat później tom 2” Aleksander Dumas

A najdroższe to chyba mam dwie po 65 zł:
"Patrząc jak krwawisz" Stephen Davis
"Slash" Anthony Bozza, Saul Hudson

2.GNIEW - JAKIEGO AUTORA JEDNOCZEŚNIE KOCHASZ I NIENAWIDZISZ? 
Hmmm ... to trudne pytanie. I tak teraz mi przyszło do głowy jedno nazwisko - Sara Shepard. Kocham ją za jej lekkie pióro i za pomysły nie z tej ziemi, ale nienawidzę jej za to, ze Pretty Little Liars ma (prawdopodobnie) 16 tomów plus 2 dodatkowe. Uważam, że to troszkę za dużo.


3.OBŻARSTWO - KSIĄŻKA, KTÓRĄ MOŻESZ POŻERAĆ CIĄGLE BEZ ŻADNEGO WSTYDU? 

Mam takie 3 pozycje. Po pierwsze "Mały Książę" Antoine de Saint-Exupéry - krótka i treściwa. :)


Po drugie "Opowieści z Narnii. Lew, czarownica i stara szafa" C. S. Lewis - uwielbiam, piękna magiczna książka.
I seria "Mikołajek" Jean-Jacques Sempé i René Goscinny - miła, ciepła książka, która kojarzy mi się z dzieciństwem (w sumie to ja nadal dzieckiem jestem :P)

4.LENISTWO - CZYTANIE JAKIEJ KSIĄŻKI ZANIEDBAŁAŚ PRZEZ SWOJE LENISTWO? 

Nie wiem, czy przez moje lenistwo, ale na pewno pobiłam mój czytelniczy rekord najdłuższego czytania podczas lektury "Władca Pierścieni. Drużyna Pierścienia" J.R.R. Tolkien ( chyba ponad miesiąc czytałam)

5.PYCHA - O JAKIEJ KSIĄŻCE MÓWISZ NAJWIĘCEJ KIEDY CHCESZ ZABRZMIEĆ JAK BARDZO INTELIGENTNY CZYTELNIK? 

Ja zawsze brzmię jak bardzo inteligenty człowiek .... tak, tak to był żart. Nie mam takiej książki. Czytam, bo kocham, a nie po to, aby udawać wielce inteligentną osobę.

6.NIECZYSTOŚĆ - JAKIE CECHY UWAŻASZ ZA NAJBARDZIEJ ATRAKCYJNE U BOHATERÓW? 

Przede wszystkim muszą być zabawni i mieć takie poczucie humoru jak ja. Jak rżę do książki, dzięki tekstom bohatera, to uwielbiam daną postać. Musi być też miły i kochający zwierzęta (oprócz pająków), jeśli skrzywdzi jakieś zwierzątko to jest automatycznie skreślany z listy ulubionych bohaterów. I musi być pewny siebie (ale nie arogancki) i zdecydowany. Nie cierpię jak są jakieś ciepłe kluchy i przez pół książki nie potrafią podjąć decyzji. 


No i tak poza tym może być optymistą i zarażać swoją pozytywną energią ;)

7.ZAZDROŚĆ - JAKIE KSIĄŻKI NAJBARDZIEJ CHCIAŁABYŚ DOSTAĆ JAKO PREZENT? 


Mam takie 5 ważnych pozycji, które chciałabym dostać lub kupić: 
Autobiografia Duffa McKagana. Już się nie mogę doczekać, aż dorwę ją. Ale na razie wiem tylko tyle, że to wydawnictwo SQN ma wydać ją i ma być ona w pierwszym kwartale roku 2015. I tylko tyle. A więc czekam, czekam i doczekać się nie mogę. ♥
"Love, Rosie"Cecelia Ahern książka, na którą mam dużą chrapkę od dłuższego czasu. Chyba w kinie zobaczyłam zwiastun filmu i spodobało mi się. A po drugie kocham epistolarne powieści. 
"Harry Potter i Insygnia Śmierci" - J. K. Rowling mam po bracie prawie całą serię o HP, ale niestety ostatniej części nie mam. Chciałabym przeczytać jednym haustem całą serię, ale bez ostatniej części ani rusz! Szukam jakieś oferty w przystępnej cenie ;)
"Anglik w Paryżu" - Michael Sadler Mam dwie pozostałe części i chciałabym za nie się zabrać, ale bez pierwszej części to nie mam co zaczynać. A ebooka też nie mogę znaleźć i w księgarniach internetowych też nie mogę znaleźć. A na allegro jest w kosmicznej cenie!
"AC/DC - Rock'n'roll pod wysokim napięciem: Ilustrowana historia" - Phil Sutcliffe Piękny album. Oglądałam w empiku, ale cena jest niesamowicie wysoka - koło 100 zł.  Na pewno warto, ale jakoś nie mogę się przemóc, żeby tyle wydać na jedną książkę. Na pewno kiedyś będzie na mojej półce, ale to kiedyś ;)

I w sumie przygarnęłabym wiele wiele innych pozycji :P Jakby ktoś chciał mi zrobić prezent to wszystkie książki są na mojej wirtualnej półce na lubimyczytac.pl :P

No i koniec pytań. Dziękuję, że dotrwaliście do końca :D 




0 komentarze:

Prześlij komentarz