środa, 9 lipca 2014

Miesiąc czytania własnych książek. Book Jar.

3

Book Jar
Tu lądują karteczki, które czekają, bo są już kiedyś przeczytane
Jakiś czas temu (gdzieś na początku tego roku) obiecałam sobie, że lipiec przeznaczę na czytanie własnych książek, czyli takich, które kupiłam i czekają kiedy po nie sięgnę. Niestety trochę mi się to przesunęło (o 8 dni). Chciałam najpierw przeczytać wszystkie książki z jednej biblioteki, żeby nie przetrzymywać już dłużej ich. Wraz z końcem "Złodziejki książek" skończyłam wszystkie książki z danej biblioteki (jutro idę do biblioteki, a to lubię baaardzo), więc i mogłam zacząć moje wyzwanie. Będzie ono trwało do 9 sierpnia.
Z pomocą do tego wyzwania idzie mi mój book jar, czyli słoik książek czy książkowy słoik. W nim mam karteczki, gdzie zapisane są tytuły wszystkich książek, które znajdują się na moich półkach. Z niego będę losować książki, które przeczytać. Jeśli wylosuje książkę, którą czytałam, wtedy ląduje ta karteczka w specjalnym słoiczku i będzie ona czekać, bo najpierw chcę przeczytać pozycje, które są nieprzeczytane. A jeśli wylosuję książkę, która jest np. 2 częścią serii (i jej nie przeczytałam) to czytam całą serię. 
Słoik z karteczkami, które były nieprzeczytane i teraz je czytam lub przeczytałam w tym wyzwaniu
Zasady sama ustanowiłam sobie, więc możecie sami sobie wymyślać zasady ;)
Jest, to moim zdaniem, fajna zabawa i ładnie wygląda taki book jar na półce. 



Book Jar - przeróbka

3 komentarze: