niedziela, 30 marca 2014

24. "Dziewczyna, która igrała z ogniem" Stieg Larsson

2



"Nigdy nie zadzieraj z Lisbeth Salander. Jej nastawienie do świata jest takie, że jeśli ktoś grozi jej pistoletem, ona załatwi sobie większy."






Drugi tom trylogii. Jest tak samo świetny jak pierwszy tom. Tyle się dzieje, że nie da się nudzić. Po prostu genialny szwedzki kryminał. Czego chcieć więcej?

W pierwszym tomie Lisbeth ratowała Mikaela. Tutaj jest na odwrót. To właśnie Blomkvist próbuje udowodnić niewinność Salander.

Ostatnie strony są tak nieprawdopodobne, że czytałam z otwartą buzią. Nie mogłam uwierzyć, że Zala (człowiek, który zlecił morderstwo o które oskarżają Lisbeth) jest ... nie napiszę, żeby nie zepsuć zabawy! :D

I postać Salander mnie zachwyca. Zresztą podczas czytania pierwszej części też byłam nią zachwycona. ;)

I na pewno sięgnę po ekranizację ;)


Moja ocena: 5+



2 komentarze:

  1. Już od dawna poluję na "millenium" i nie mogę się doczekać, kiedy po nie sięgnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całą sagę pochłonęłam w mgnieniu oka. Ekranizacje też na plus (i szwedzka i amerykańska). Wkrótce zamierzam sobie odświeżyć:)

    OdpowiedzUsuń