sobota, 18 lutego 2017

Wieczorynkowy Berek książkowy

6

Do berka nominowała mnie Ola z bloga Books Lover :D


1. Zaczarowany ołówek - książka o wyjątkowy dobrym języku lub lekkim piórze autora.

Nomen Omen :D

2. Pszczółka Maja - szalony i zakręcony bohater

Zosia z Gorzej być (nie) może :D

3. Reksio - krótka książka o wielu wątkach:

Piromani Emilii Teofili Nowak :)

4. Bolek i Lolek - książki o podobnej fabule, a mimo to całkiem odmienne:

Zmierzch i Akademia Wampirów. Niby obie o wampirach, ale jednak są odmienne ;)

5. Miś Uszatek - książka, przy której udało ci się zasnąć:

Dziewczyna z sąsiedztwa ;)

6. Gumisie - książka tak przepełniona energią, że masz ochotę skakać, jak po gumijagodach.

Książki z serii Jeżycjada ;)

7. Krecik - bohater zwierzęcy, który przyciąga uwagę czytelnika:

Główny bohater w Misji na czterech łapach (teraz została wydana jako Był sobie pies ;) )

8. Wilk i zając - książka rosyjskiego autora:

Zbrodnia i kara ;)

9. Tabaluga - książka z zabawnym, nieudolnym czarnym charakterem

Nie przypominam sobie takiej książki :) 

Nominacje:

6 komentarzy:

  1. Z wymienionych książek znam tylko "Zmierzch" i "Akademię wampirów", "Zbrodnię i Karę" posiadam, a na "Nomen Omen" mam ogromną ochotę :D
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmierzch i Akademia Wampirów to tak dawne czytelnicze czasu, że aż lekko się uśmiechnęłam na widok tych tytułów :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło :D Akademia dla mnie to świeżynka (czytałam w czerwcu ubiegłego roku), ale Zmierzch niby kiedyś czytałam (pierwszą część), ale nie pamiętam za dużo :D

      Usuń
  4. ale uroczo :D Nie czytałam Zmierzchu, nie mój klimat, ale widzę, że ładnie się wpasował :)

    OdpowiedzUsuń