wtorek, 14 lutego 2017

Courtship berek książkowy

4

Karolina z bloga Kociara - moje pasje nominowała mnie do tego berka, nie przedłużyłam tylko zapraszam do czytania :D



1. Zauważenie - książka, którą kupiłeś ze względu na okładkę.

Wstyd się przyznać, ale jest mnóstwo takich książek :P Na przykład okładki Smażonych zielonych pomidorów i Babskiej stacji mnie zauroczyły i kupiłam je. Nawet za bardzo nie wiedziałam o czym są. Ale koniec końców, okładki śliczne, a w treści zakochałam się :D

2. Pierwsze wrażenie - książka, którą kupiłeś ze względu na opis.

Mała Nina, jeszcze jej nie czytałam, ale zapowiada się podobnie do Mikołajka, a Mikołajka kocham :D

3. Słodkie rozmówki - książka z niesamowitym stylem pisania.

Nomen Omen :D

4. Pierwsza randka - pierwszy tom serii, który sprawił, że od razu chciałam sięgnąć po kolejny.

Zawód: Wiedźma! Moja nowa miłość i nie mogę się doczekać 1 marca, czyli premiery kolejnego tomu :D

5. Nocne rozmowy telefoniczne - książka przy której przetrwałam noc.

Z Tully przesiedziałam do rana, ale w sumie nie była to jakaś niesamowita książka. ;)

6. Zawsze w myślach - książka, o której nie mogę przestać myśleć.

Bezduszna <3 Mam jeszcze 3 tomy, ale jakoś nie mogę się zebrać, bo wiem, że 5 tom nie zostanie wydany w Polsce :(

7. Kontakt fizyczny - książka, którą kocham za towarzyszące mi przy niej uczucia.

Autobiografia Duffa McKagana <3

8. Spotkanie z rodzicami - książka, którą mogę polecić rodzinie lub znajomym.

Mąż potrzebny na już albo Nomen Omen :D

9. Myślenie o przyszłości - książka, która będę czytać jeszcze wiele razy w przyszłości.

Mikołajek, to seria, która będzie towarzyszyć mi przez całe życie :3

10. Dzielimy się miłością - kogo taguję?
Spojrzenie na kulturę
Kac książkowy
Ciocia ebi

4 komentarze:

  1. Ciekawy TAG i spisałam sobie listę książek.. Kiedy ja się z tym wszystkim wyrobię?! Życia mi nie starczy. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomniałaś mi, że sto lat temu byłam do tego nominowana! XD nawet gdzieś mam notatkę "książkowe zaloty- berek" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie masz wyboru i musisz to nadrobić :D

      Usuń