niedziela, 27 września 2015

147. "Bransoletka" Ewa Nowak

1









"Definicja człowieka dziwnego: nie taki jak ja."









Widzisz tę książkę i myślisz "książka dla dzieci". Uwierz mi - to nie jest książka tylko dla młodszej młodzieży ;)

Weronika to prawie szesnastolatka, która chodzi do trzeciej klasy gimnazjum. W wyniku nieporozumienia jedzie na dwutygodniowe warsztaty teatralne. Dziewczyna jest wręcz zrozpaczona na myśl, że będzie tyle czasu spędzać na warsztatach, które jej nie interesują. Na szczęście jedzie na nie. Ten wyjazd odmieni ją nie do poznania.

Ewę Nowak znam z serii Miętowej, której notabene nie skończyłam, ale chcę. Autorka pisze książki obyczajowe dla młodzieży, które COŚ wnoszą. I mimo tego, że mam tyle lat ile mam, to Bransoletka dała mi do myślenia i aż uśmiechałam się czytając ją. Metamorfoza głównej bohaterki jest naprawdę świetnie poprowadzona, że w sumie nie wiem kiedy się ona zaczęła :D 

Myślę, że książka jest dobra dla osób mających 13 lat i wzwyż. ;) Lekka, a zarazem COŚ ze sobą niosąca ;)


Moja ocena: 5

Wyzwanie: W tytule książki jest część garderoby.

1 komentarz:

  1. Gdzie się nie pojawię, tam Ewa Nowak i jej książki, już mówiłam, musze się zapoznać z jej piórem, może i mnie zachwyci

    OdpowiedzUsuń