wtorek, 2 grudnia 2014

Pierwsze urodziny bloga

8

Rok temu na tym blogu pojawił się pierwszy wpis. Przez ten rok opublikowałam 121 wpisów, w tym 45 o tematyce muzycznej, a 70 - książkowej, reszta to jakieś luźne wpisy. Przeczytałam tylko 74 książki (o 3 jeszcze muszę napisać). Jestem średnio zadowolona z wyniku, ale nie jest źle. Niestety szkoła chłonie niemalże każdą wolną chwilę jaką mam. Staram się codziennie czytać, chociaż te parę stron wyrwanych na szkolnych korytarzach. 
W sumie to jestem trochę zdziwiona, że dałam radę przez tyle dni zaglądać na bloga. Myślałam, że z moim słomianym zapałem wytrzymam parę tygodni i gdzieś pójdzie to wszystko w zapomnienie ;) 
A na koniec chciałam podziękować każdej osobie, która zagościłam w Imperium Książkomaniaczki i chociaż przeglądnęła jeden post. Chociaż mój blog nie osiąga jakiś zastraszających wyników ( ledwo ponad 4 tysiące w ciągu roku) to jednak cieszę się z każdego wejścia i komentarza. :) 

8 komentarzy:

  1. Gratuluję pierwszego roku i życzę kolejnych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Początki zawsze bywają trudne, ale się nie poddawaj :) Mówi Ci to blogująca od 10 miesięcy baba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i w takim razie też życzę, żebyś się nie poddawała ;) :D

      Usuń
  3. Pamiętam jak zaczynałaś. :D Odwiedzałyśmy się nawzajem. Mam nadzieję, że będziesz blogować dalej i życzę Ci większej liczby wyświetleń, komentarzy i obserwatorów. :3
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także pamiętam początki Twojego bloga i wydaje mi się, że było to tak niedawno :) Dziękuję :D

      Usuń
  4. Gratuluję Ci świetnego wyniku! To nie lada wyzwanie, by móc pogłębiać swoją pasję pomimo wszystkich trudności, nawału obowiązków. Wiem coś o tym, bo sama (stety/niestety) poległam.
    Życzę Ci wielu cudownych, nieziemskich książkowych ucieczek od naszego szarego świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety poległaś. Mam nadzieję, że wznowisz działalność :)
      Dziękuję bardzo :D :*

      Usuń