piątek, 22 maja 2015

Konkursowy stosik #1

0

Niedawno był ten regularny stosik, ale właśnie dzisiaj odebrałam z poczty dwie paczki. Myślałam, że będzie jedna, ale ja i moje rozgarnięcie nie doczytało dokładnie awiza. Cóż, dzięki temu miałam niesamowitą niespodziankę. :D A w nich były nagrody z dwóch konkursów. Maj obfitował u mnie w wygrywanie w konkursach. ;) I te dwie książki to nie wszystko, bo właśnie dowiedziałam się, że wygrałam w kolejnym konkursie. Totalne zaskoczenie, bo uznałam, że to już koniec mojego szczęścia - a tu proszę! :D

1.  "Dodger" Terry Pratchett
Polska wersja tej książki nosi tytuł "Spryciarz z Londynu". Książki jestem bardzo ciekawa, bo po śmierci, jak i przed, o tym autorze jest głośno. A po drugie - piękna okładka. Po trzecie - chciałabym wreszcie coś przeczytać po angielsku. A książkę wygrałam u Lolanty z bloga lolantaczyta.wordpress.com W książce znalazłam także krótką notatkę, ale jakże mi się ciepło zrobiło na sercu! :D Jeszcze raz dziękuję - po raz milionowy ;)

2. "Girl Online" Zoe Sugg
Bardzo chciałam mieć tę książkę. Trochę ze względu na okładkę, ale też chciałam mieć coś na półce, gdy zachce mi się przeczytać coś słodkiego :D
A wygrałam ją na portalu poszkole.pl ;)

Trzecią książkę wygrałam na blogu find-the-soul.blogspot.com Jak już pisałam wielkie zaskoczenie i radość! :D 

0 komentarze:

Prześlij komentarz