wtorek, 29 lipca 2014

49. "Kitty i nocna godzina" Carrie Vaughn

0


"- (…) Co mam zrobić, żeby jakiś wilkołak mnie zaatakował?

- Stanąć podczas pełni w środku lasu z surowym stekiem przywiązanym do twarzy i tabliczką: „Zjedz mnie, jestem durniem”?"





Do tej książki szykowałam się od dawna. Ale zawsze rezygnowałam, mimo że cena nie była za wysoka (9,99 zł). Ale w końcu się skusiłam, bo i cena też kusiła - 5 zł. 

Książka opowiada o Kitty, która prowadzi nocną audycję i jest wilkołakiem. Audycją, którą prowadzi główna bohaterka, nie są zadowoleni inni paranormalni, dlatego po próbach namówienia Kitty do zrezygnowania ze swojego "dziecka", nasyłają na nią płatnego zabójcę. A poza tym Kitty szuka samotnego wilkołaka, który grasuje po mieście.

Dzięki tej pozycji wkraczamy w życie wilkołaków i możemy poznać funkcjonowanie watahy wilków. 

Jest to typowy paranormal romance okraszony elementami powieści sensacyjnej.  Fani wampirów nie będą zawiedzeni, bo i wampiry są w tej książce ;)

Moja ocena: 4

0 komentarze:

Prześlij komentarz