niedziela, 6 lipca 2014

42. "Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa" Rafał Kosik

0

"To co dzisiaj robimy, ma wpływ na całe nasze życie. Od nas samych zależy, czy będzie to przyszłość szczęśliwa, czy też nastąpi Teoretycznie Możliwa Katastrofa."

Po raz drugi spotykam się z trójką przyjaciół. Czy udane? Myślę, że bardziej się bawiłam podczas pierwszej części, ale ta też mi się podobała, żeby nie było ;)

W tym tomie poruszana jest kwestia podróży w czasie, ale też teleportacja. To jest bardzo ciekawe i niesamowite. Ale mimo to, jakoś 200-300 stron przed końcem wyczekiwałam finału. Straaasznie mi się dłużyło. Nie wiem czy to przez mój humor czy po prostu książka taka była, ale i tak jestem zadowolona, że sięgnęłam po tą serię. Science-fiction dla młodzieży - jestem jak najbardziej na tak! :D Na pewno sięgnę po kolejne tomy :)


Moja ocena: 4+

0 komentarze:

Prześlij komentarz