poniedziałek, 20 stycznia 2014

10. “Gone. Zniknęli. Faza trzecia: Kłamstwa” Michael Grant

4

“ (...)-Ale to nie szkodzi, bo rzeczy, którymi się martwisz,prawie nigdy się nie zdarzają, prawda? -Tak-przyznała dziewczynka.-Ale rzeczy, o których marzę, też się nie zdarzają.”

Po raz trzeci spotykamy się w ETAP-ie. 
Muszę Wam przyznać, że to chyba najlepsza część tej serii jaką przeczytałam. A jak łatwo się domyśleć to jestem na 3 części. Druga było niezła, pierwsza także, ale 3 - nieziemska
W tej części pojawia się Prorokini, która wie co dzieje się poza kopułą. Ale niektórzy jej wierzą, niektórzy nie. I sam czytelnik nie wie w co wierzyć. Nawet po skończeniu książki!
Końcówka jest niesamowita. A przynajmniej mi się bardzo podobała! Nie zdradzę Wam jak się kończy, ale się zniechęcicie na początku tej książki to zmuście się do przeczytania do końca. Warto! 
Właśnie zauważyłam, że końcówki w serii Gone są zaskakujące i ma się po nich chrapkę na następną część! 
I tak nawiasem mówiąc, nie trawię Astrid. Jest taka ... taka ... ten kto czyta lub przeczytał wie ;)



Moja ocena: 5

4 komentarze:

  1. Znajoma od dawna namawia mnie do rozpoczęcia tej serii - mam nadzieję, że niedługo się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam resztę części, ja mam za sobą już całą serie i choć pierwsze 3/4 części były najlepsze, a potem poziom troszkę spada, przynajmniej w moim mniemaniu, to i tak nie można się nudzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się nie mogę doczekać! :D Jestem ciekawa, jak to się wszystko skończy! :D

      Usuń
  3. Nominowałam Twojego bloga do Liebster Blog Award ;)
    Zachęcam do odpowiedzenia na moje pytania: http://life-is-short-make-it-happy.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award-2014.html ;)

    OdpowiedzUsuń