niedziela, 1 stycznia 2017

Postanowienia noworoczne - Berek książkowy

0


Rok temu Dominika z bloga Modna Książka nominowała mnie do berka książkowego Postanowienia noworoczne. Oczywiście to zaniedbałam, ale lepiej późno niż wcale :D


1. Autor, którego książkę chciałabyś przeczytać w 2016 roku (którego książki jeszcze nie czytałaś).

Tutaj zmienię rok 2016 na 2017 ;)
Jest mnóstwo książek, które chcę przeczytać. Wybrałam jednak książkę, którą chcę od dawna przeczytać, nawet już od pół roku mam możliwość przeczytania jej, ale jeszcze nie znalazłam czasu na nią :/ A jest to Zawód: Wiedźma od Olgi Gromyko ;)

2. Książka, którą chciałabyś przeczytać. 

Zdecydowanie Gorzej być (nie) może Małgorzaty Falkowskiej. Nie mogę doczekać się, kiedy dostanę ją w ręce! :D

3. Klasyka, którą chciałabyś przeczytać. 

Duma i uprzedzenie, od dawna chciałabym poznać tę słynną historię ;)

4. Książka, którą chciałbyś przeczytać jeszcze raz. 

Autobiografia Duffa McKagana ;)

5. Książka, którą masz od długiego czasu i chcesz ją przeczytać.

Mnóstwo jest takich książek! Wzięłam na chybił trafił - Światło, którego nie widać ;) 

6. Duża książka, którą chciałabyś przeczytać.

Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa! To wielka cegiełka, którą chcę koniecznie przeczytać :D

7. Autor, którego już wcześniej czytałaś i chcesz przeczytać więcej. 

Od dłuższego czasu poluję na książki Marty Kisiel. Nomen Omen mnie zauroczył :D

8. Książka, którą dostałaś na święta i chcesz ją przeczytać. 

W te święta nie dostałam żadnej książki, ale na poprzednie święta dostałam Kroniki Rodu Kane i chciałabym je przeczytać ;)
9. Seria, którą chcesz przeczytać (zacząć i skończyć).

Kroniki Krwi Richelle Mead oraz Gra w kłamstwa Sary Shepard ;)

10. Seria, którą chcesz skończyć (którą już zaczęłaś).

Seria Bezduszna, Jeżycjadę oraz Olimpijscy Herosi ;)

11. Bierzesz udział w czytelniczych wyzwaniach? Jeśli tak to ile książek chcesz przeczytać w 2016 roku?

W 2017 roku chciałabym przeczytać 100 książek (link do wydarzenia), ale żeby nie zapeszać najpierw moim celem jest 52 (link do wydarzenia) :D Nadal będę kontynuować wyzwanie 100 książek BBC, poza tym znalazłam też 3 wyzwania czytelnicze (link do wyzwań) i wezmę udział w wyzwaniu Czytam, ile chcę (link do wyzwania).

Wyrzutnia fajerwerków, czyli nominacje!
Każdego chętnego, który chciałby się pochwalić swoimi postanowieniami książkowymi :D 

0 komentarze:

Prześlij komentarz