niedziela, 5 kwietnia 2015

97. "Pierwszy grób po prawej" Darynda Jones

2






"Zrobiłam to coś, że jednocześnie drapiesz się po brwi i pokazujesz komuś wała. Taka ze mnie multitaskerka."









Po "Panu Lodowego Ogrodu tom II" miałam ochotę na coś lekkiego i zabawnego. I właśnie od tej książki to dostałam. :)

Charley Davidson pracuje jako prywatny detektyw, a przy okazji jest kostuchą. Prowadzi ona dusze w stronę światła.  Możliwość rozmawiania i widzenia zmarłych pomaga jej w pracy detektywa. Dzięki temu zna fakty z pierwszej ręki i często wie kto zabił kogo. Niestety w sprawie jaką teraz prowadzi, ofiary nie wiedzą kto był napastnikiem, ale pomagają jej w odnalezieniu sprawcy. 
Dodatkowo Charley chce dowiedzieć się, kto odwiedza ją w snach. A prawda jest zaskakująca ... 

Świetna, świetna książka. Humor wylewa się z kartek, a to lubię. Ta książka to trochę paranormalna wersja "Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy" Janet Evanovich
Charley bardzo polubiłam, lubię takie bohaterki - najpierw robią, potem myślą i z ironicznym poczuciem humoru. 

Polecam dla tych, którzy chcą się pośmiać i zrelaksować, ale przy dużej dawce akcji ;)

I koniecznie muszę dorwać kolejne części ;)

Moja ocena: 5

Wyzwanie: Książka, którą posiadasz, ale jeszcze jej nie przeczytałaś. 

2 komentarze:

  1. Ja ostatnio mam ochotę nie ba coś lekkiego, lecz wręcz przeciwnie. Na coś, co czeka na mnie od dawna na mojej półce. Będę musiała poczekać... Książka, o której piszesz, rzeczywiście wydaje się być zabawna, zaskakująca, ale jakoś tak... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba mieć humor na dany typ książek. Ja czasem mogę tylko pożerać paranormal romance, a raz to mnie odrzuca. I tak mam z każdym typem literatury ;)
      A co na Ciebie czeka na półce? ;)

      Usuń