poniedziałek, 19 października 2015

150. "Osobisty (i osobliwy) niepamiętnik Niekrytego Krytyka" Maciej Frączyk [PRZEDPREMIEROWO]

1






"Czemu ludzie tak często popełniają błąd i mówią: «w cudzysłowiu» zamiast «w cudzysłowie»? Mam cię w dupie, czy mam cię w dupiu, hmm?"









Książka o, tak zwanym, wszystkim i o niczym. ;)

Filmiki autora książki znam i śledzę od prawie początku jego działalności na YouTube. I każdy oglądam po kilka razy, chociaż ostatnie jego produkcje mają swoje dobre i złe chwile ;) To jednak z każdym się zapoznaję. Lubię jego humor i właśnie sięgając po tę pozycję oczekiwałam dużej dawki żartów ;)

A co dostałam? 
Tak jak pisałam, książkę o wszystkim. Możemy przeczytać tutaj o Bogu, motywacji, reklamach i wielu wielu innych rzeczach, a przedstawione zostały one w humorystyczny sposób. Jest też parę stron, gdzie czytelnik może kreatywnie się wykazać. Ja jednak od wypełniania książki się powstrzymałam, bo jednak nie potrafię tego zrobić. Jak można wyrwać róg kartki i czyścić nim zęby? Widocznie książki typu "Zniszcz ten dziennik" to nie dla mnie. ;)
A co do treści książki? Jest zabawnie, ale jest czasem drętwo. Ale myślę, że to już taki humor Maćka jest. I jeśli, ktoś ogląda jakiego filmiki ten wie ;)

Dla kogo jest ta książka? Myślę, że Ci, którzy lubią humor z filmików to spodoba się im ta książka. Warto obejrzeć parę jego najnowszych produkcji, aby zdecydować się, czy chce się po nią sięgnąć ;) 
Nie było to arcydzieło, ale do książki będę wracać (tak samo jak do filmików), żeby się chwilę pośmiać. Ot, książeczka na jedno popołudnie ;) Była fajna - to jest chyba najlepszy opis :D 


Moja ocena: 4-

Wyzwanie: Książka ze złymi recenzjami.

Za książkę dziękuję wydawnictwu Filia :)
http://www.wydawnictwofilia.pl/


1 komentarz:

  1. Nawet nie wiedziałam, ze wydał książkę :> Ale od razu skojarzyłam, że będzie o wszystkim i o niczym - tak jak jego filmiki.

    OdpowiedzUsuń