niedziela, 1 kwietnia 2018

Wygraj "Magię ukrytą w kamieniu" Katarzyny Grabowskiej

5

Niedawno objęłam patronatem świetną książkę Magię ukrytą w kamieniu , a dzisiaj macie szansę wygrać jeden egzemplarz tej książki! :D



Macie chrapkę na tę pozycję?


Co trzeba zrobić?
  • odpowiedzieć na pytanie konkursowe: Znaleźliście kamień, który pozwala przenieść Was w dowolne miejsce w dowolnym czasie. Gdzie byście się przenieśli?
  • być obserwatorem mojego bloga,
  • napisać w komentarzu formularz zgłoszeniowy.
Będzie mi miło oraz sponsorowi konkursu i autorce, gdy:
  • będziesz obserwatorem mediów społecznościowych podanych w poniższej tabelce "Gdzie obserwować?"
  • udostępnisz baner w któryś sposób podany w poniższej tabelce "Gdzie można udostępniać i co udostępnić?"





Gdzie można udostępniać i co udostępnić?
Na swoim blogu Na Facebooku Na Instagramie
  • dodać baner,
  • dodać link (do tego posta z konkursem)
Gdzie obserwować?
Blog Imperium Książkomaniaczki Na Facebooku Na Instagramie
  • Pod komentarzami jest opcja do obserwowania bloga ("Obserwatorzy")

Formularz zgłoszeniowy (do dodania w komentarzu pod tym postem):
Odpowiedź konkursowa:
Bloga obserwuję jako:
(opcjonalnie) Facebooka obserwuję jako:
(opcjonalnie) Instagrama obserwuję jako:
(opcjonalnie) Baner: linki do udostępnionego baneru

Baner

Regulamin:
  1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga Imperium Książkomaniaczki.
  2. Sponsorem nagród jest wydawnictwo Videograf SA.
  3. Warunkiem uczestnictwa jest odpowiedź na pytanie konkursowe, bycie obserwatorem bloga Imperium Książkomaniaczki i dodanie formularza zgłoszeniowego w komentarzu pod tym postem.
  4. Konkurs trwa od 01.04.2018 do 14.04.2018 do godz. 23.59.
  5. Zwycięzcy zostaną nagrodzeni, których prace najbardziej mi się spodobają.
  6. W puli nagród konkursu są dwa egzemplarze powieści Magia ukryta w kamieniu Katarzyny Grabowskiej.
  7. Uczestnik może wygrać tylko jeden egzemplarz.
  8. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej 21.04.2018.
  9. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na blogu, w osobnym poście.
  10. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca ma obowiązek skontaktowania się ze mną na podany w poście (z wynikami) adres e-mail. Jeśli nie zrobi tego w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników, nastąpi wybór innego zwycięzcy.
  11. W konkursie mogą wziąć udział osoby posiadające bloga lub osoby anonimowe (nie posiadające bloga).
  12. Konkurs jest skierowany do osób, które posiadają adres korespondencyjny na terenie Polski.
  13. Koszt wysyłki ponosi sponsor nagrody, czyli wydawnictwo Videograf SA.
  14. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych na potrzeby konkursu.



5 komentarzy:

  1. Najchętniej przeniosłabym się na Islandię i do Norwegii, podążyć tropem bohaterów Sagi o Ludziach Lodu. Chciałabym odnaleźć Kościółek ze specyficznym obrazem diabła, który M. Sandemo uczyniła pierwowzorem, który stał się inspiracją dla głównego bohatera.
    Bloga obserwuję i lubię fb jako Sylwia Waligóra
    IG obserwuję jako sylwia84w21
    Udostępniłam link https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=431221040660723&id=100013184914101

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedź konkursowa: Przeniosłabym się do czasów mojego liceum, by dać sobie kopa w tyłek i przypomnieć, że po pierwsze powinnam się wtedy bawić, a po drugie dać odwagę, by podążać za marzeniami. I nie bać się ich realizacji.
    Bloga obserwuję jako: Ewelina Łukawska
    (opcjonalnie) Facebooka obserwuję jako: Ewelina Łukawska
    (opcjonalnie) Instagrama obserwuję jako: lukawskae
    (opcjonalnie) Baner: linki do udostępnionego baneru https://www.facebook.com/ewelina.ambroziak.1/posts/2361256057233686

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedź konkursowa: Zdecydowanie przeniosłabym się do świata z książki o Harrym Poterze. Miałabym możliwość nauki w Hogwarcie i mam nadzieję, że tak samo jak tytułowy bohater poznałabym takich wspaniałych przyjaciół.
    Bloga obserwuję jako: Wiktoria Kaczmarek
    Facebooka obserwuję jako: Wiktoria Kaczmarek
    Instagrama obserwuję jako: __vixaa__

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie odbiegałabym do dalekiej przeszłości...
    Kiedy byłam dzieckiem, miałam jakieś 5 lat, Jan Paweł II był w naszym kraju z wizytą. Miałam nawet wszystko przygotowane na spotkanie z nim w Sandomierzu. Mieliśmy jechać razem z moją mamą, ciocią kuzynką i moją siostrą. Doskwierał jednak upał, a wszyscy zgodnie stwierdzili, że ja wraz z siostrą jesteśmy za małe na taką męczarnie i będzie lepiej jak zostaniemy w domu z wujkiem. Wtedy nie zrobiło to na mnie wielkiego wrażenie, ponieważ uwielbiałam zabawy z wujkiem. Ale teraz bardzo żałuję, że nie miałam możliwości zobaczyć Ojca Świętego na żywo, spotkać go, choć żyłam za czasów kiedy to on obejmował stanowisko Papieża. Tego żałuję bardzo, ale byłam za mała żeby zrozumieć jak wielkie to miało znaczenie. Dlatego chciałabym bardzo to spotkanie nadrobić...
    Bloga obserwuję jako: Gosia
    Facebooka obserwuję jako: Gosia Stępień
    Instagrama obserwuję jako: gosias012

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedź konkursowa:
    Gdybym znalazła magiczny kamień cofnęłabym się do okresu wcale nie tak odległego, ale z mojej obecnej perspektywy jakby znajdującego się w poprzednim tysiącleciu. Mianowicie powtórzyłabym te wiosenne miesiące, gdy byłam po raz pierwszy w ciąży, a że miałam zalecenie od lekarza, aby szczególnie na siebie uważać, Mama nie pozwalała mi robić praktycznie nic, mogłam więc z czystym sumieniem siedzieć na tarasie, wsłuchiwać się w trele ptaków, wypełniać płuca słodkim zapachem kwitnących nieopodal jabłoni i czytać jedna książka po drugiej :) Cisza, spokój, zero obowiązków...niedoceniony przeze mnie czas lenistwa. Wówczas drażniła mnie ta niemoc i nuda. Proszę mnie źle nie zrozumieć, wspaniale jest spędzać czas z dziećmi i pewnie przez ten czas nieobecności martwiłabym się, czy z nimi wszystko w porządku, a do tego tęsknota nie pozwalałaby mi na cieszenie się chwilą, ale tak zupełnie teoretycznie - mieć kilka dni całkowitej laby jest dla mnie tak nierealne jak wygranie w totka albo możliwość odbycia lotu na księżyc ;)
    Wybrałabym się zatem do epoki "przed dziećmi"...ale tylko na chwilę ;)

    Bloga obserwuję jako: Edyta Chmura
    Facebooka obserwuję jako: Edyta Chmura
    Instagrama obserwuję jako: nie korzystam
    Baner: https://www.facebook.com/edyta.chmura.12/posts/787854481412758

    OdpowiedzUsuń