czwartek, 16 lipca 2015

Foto-unboxing lipcowego i pierwszego Epikbox'a!

16

Co za ekscytacja! Jakie emocje! Właśnie dostałam w swoje łapki pierwszy Epikbox. W ramach ciekawostki - dzień po moich rozmarzaniach, że chciałabym żeby w Polsce było coś a'la Owl Crate, pojawiła się informacja, że będzie Epikbox. :D
Ale rozgadam się później, bo teraz ważne są zdjęcia! :D

No to odpakowujemy! :D

Ładne kolory :D


I obie strony karteczki. Oj, ja na instagramie oznaczałam i oznaczałam epikbox'a, że pewnie już mieli mnie dość! :D

Nie przypominam sobie, żebym zamawiała pocięty karton :P :D

No i ukazały się cudności! :D

Idealna torba! IDEALNA! :D

Bardzo fajne zakładeczki. Będę korzystać, oj będę :D


Kolejne zakładki, które są śliczne. Oraz kod rabatowy do strony z biżuterią. Może sobie coś zamówię :D



Trzymadełko do książek. Kiedyś sobie kupiłam w empiku (zdjęcie poniżej), ale jest średnio wygodne. A to z pudełka ma ładny kolor i trzyma strony :D
A to trzymadełko z empika :D

No i książka! :D Nie słyszałam o tej książce i jestem bardzo ciekawa jej! :D 


A na ostatek fragment książki i plakat. Nice! :D



Podsumowując: totalnie zakochałam się w Epikbox'ie! To naprawdę fajna zabawa. Tylko troszkę droga. I nie każdy ma ochotę wydawać w ciemno 60 zł. Ale ja zaryzykowałam i dostałam takie cudowne pudełko. Już nie mogę doczekać się kolejnego pudełka oraz czytania tej powieści i użytkowania z gadżetów książkowych! :D Kolejne pudełko raczej kupię i już się nie mogę doczekać! :D
Wszystkie zdobycze razem! :D 

16 komentarzy:

  1. Faktycznie troche drogo ale troche tego w tym pudle jest;) Nie slyszalam jeszcze o tej akcji musze sie nia zainteresowac, dzieki za info!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogo, ale jednak moim zdaniem warto :D No i warto się przypatrzeć tej akcji :D

      Usuń
  2. Też się zakochałam w EpikBoxie, jest mega super! :D


    http://przez-zycie-z-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam pierwszego EpikBoxa, nie mogłam się powstrzymać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się nie mogłam powstrzymać. Jednak to pierwsze w Polsce takie pudełko :D

      Usuń
  4. No ja właśnie mówiłam, że "chyba przepłaciłam", ale te emocje związane przy odpakowywaniu i niespodzianka wynagrodziły cenę :D

    Pocięty karton FTW :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te emocje były bezcenne :D

      Ten karton mnie totalnie zaskoczył :D

      Usuń
  5. Ale świetne rzeczy, torba najlepsza <3
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Torba najlepsza, chociaż te zakładeczki są prześliczne, a książka intrygująca! :D

      Usuń
  6. "(...) źródłem magi"? Jeśli ktoś decyduje się na tworzenie boxów z książkami to może chociaż nie robiłby błędów.... ja gdybym zobaczyła taki błąd na ulotce to już bym nie zamówiła więcej ;) a zakładki świetne, uwielbiam zakładki do książek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Chochlik się wkradł do redakcji i namieszał ;) Zaraz wydali sprostowanie. Takie błędy (dopiero zaczynają, pewnie w zamieszaniu nie zdążyli wszystkiego sprawdzić, itd.) zdarzają się nawet najlepszym ;)

      Usuń
    3. Myślę, że to już jest czepianie się szczegółów. Zgadzam się z ciocią ebi, każdemu może się zdarzyć. Nikt nie jest nieomylny. Każdy robi błędy :)
      A zakładki są prześwietne! :D Magnetyczne mają fajne teksty, a papierowe - piękną grafikę :)

      Usuń
  7. Wczoraj widziałam w księgarni "Drogę królów" Brandona Sandersona i bardzo mnie ona zaintrygowała, a teraz wszędzie natykam się na zawartość epikboxa i nie wiem, czy twórczość tego autora jest warta przeczytania... Podzielisz się wrażeniami po przeczytaniu "Stalowego serca"?
    Pozdrawiam, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że podzielę się wrażeniami. Mam nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu przeczytam ją :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń