wtorek, 24 lutego 2015

85. "Opowieści z Narnii. Podróż "Wędrowca do świtu"" C.S. Lewis

0





"Myślę, że większość z nas ma taką swoją tajemną krainę, ale dla większości z nas istnieje ona tylko w wyobraźni."






Kolejna część słynnej serii. "Opowieści z Narnii" kojarzą mi się z podstawówką i chociaż wtedy nie przeczytałam wszystkich tomów (wydaje mi się, że skończyłam właśnie na tej części), to jednak jak myślę o tych książkach to mam uśmiech na twarzy. :)

W "Podróży "Wędrowca do świtu"" spotykamy się z Kaspianem, Łucją, Edmundem oraz Eustachym - nieznośnym kuzynem znanego nam rodzeństwa. Tym razem akcja dzieje się przede wszystkim na tytułowym statku. Kaspian wraz z towarzyszami kierują się na koniec świata.

Myślę, że autor pisząc tą część inspirował się trochę mitem o Odyseuszu. Wiecie ta cała tułaczka przez morze i zatrzymywanie się w różnych miejscach. I muszę przyznać, że ta inspiracja bardzo mi się podobała, bo bardzo lubię mity greckie ;)

Moja ocena: 5

Wyzwanie: Książka, w której znajdziesz magię

0 komentarze:

Prześlij komentarz