niedziela, 6 marca 2016

Część 12 wycieczki po mojej biblioteczce

0

Ostatnia część wycieczki po mojej biblioteczce. I moja ostatnia, jedna z ukochanych półek :D Dużo z nich nie przeczytałam, ale ja mam bzika na punkcie biografii i kocham je kupować, mieć i czytać :D



Oznaczenia na zdjęciach: czerwony X - znaczy "Książka nieprzeczytana", zielony V - znaczy "Książka przeczytana", żółte O - znaczy "Książka przeczytana z biblioteki, a potem kupiłam własny egzemplarz" lub jeśli dotyczy książki po angielsku "Książka czytana po polsku"


Lista książek:


457. AC/DC Maksium Rock’N’Rolla – Murray Engleheart, Arnaud Durieux
458. Freddie Mercury. Biografia legendy – Lesley-Ann Jones
459. Pokój pełen luster. Biografia Jimiego Hendriksa – Charles R. Cross
460. Janis Joplin. Żywcem pogrzebana – Myra Friedman
461. Ja, Ozzy – Ozzy Osbourne




462. AC/DC Wczesne lata z Bonem Scottem – Neil Daniels
463. Robert Smith. The Cure – Richard Carman
464. Jim Morrison. Król Jaszczur – Jerry Hopkins
465. Janis Joplin. W drodze – John Byrne Cooke
466. Gościu. Auto-bio-grabaż – Krzysztof Grabaż Grabowski, Krzysztof Gajda


467. Iggy Pop. Open up and bleed. Upadki, wzloty i odloty legendarnego punkowca – Paul Trynka
468. David Bowie. Starman. Człowiek, który spadł na ziemię – Paul Trynka
469. Dave Grohl. This is a call. Oto moje (po)wołanie – Paul Brannigan
470. Gaz do dechy – Brian Johnson
471. AC/DC Elektryczne kangury – Adrian Orest



472. Religa – Dariusz Kortko, Judyta Watoła
473. Yoko i John. Dni, których nigdy nie zapomnę – Jonathan Cott
474. Klątwa rock and rolla. Gwiazdy, które odeszły za wcześnie – Michele Primi
476. Królowa Elżbieta. Perwersyjna dziewica – John Howard
477. Freddie Mercury. Queen of music – Jeffrey B. Lyndon



479. The Rolling Stones. Zespół, który nie poddaje się żadnej definicji – Christopher Sandford
480. Amy, moja córka – Mitch Winehouse
481. Mick – Christopher Andersen
482. Steve Jobs – Walter Isaacson
483. Perła. Obsesje i namiętności Janis Joplin – Ellis Amburn
484. Pod ciężarem nieba – Charles R. Cross
485. Marilyn. Ostatnie seanse – Michel Schneider


I to koniec! Mam nadzieję, że podobała Wam się ta wycieczka :D :3 

0 komentarze:

Prześlij komentarz