sobota, 30 stycznia 2016

158. "Upadki" Anne Provoost

0








"Przyjaciele muszą budzić emocje; inaczej nie są warci twojego towarzystwa."








Powieść o tolerancji, zagubieniu młodego człowieka, miłości i rodzinnej historii.

Lukas, siedemnastolatek, spędza wakacje w domu swojego dziadka. Tam próbuje dowiedzieć się o tajemnicy dziadka i przez to wpada w nieciekawe towarzystwo.

Ciężko mi jest pisać o tej książce, bo niby podobała mi się, ale jednak znowu nie tak bardzo. 
Fajnie poruszony został temat tolerancji, a właściwie jego braku, oraz to jak czasem młody człowiek szuka "siebie". Te problemy zostały przedstawione z perspektywy młodego chłopaka, co wydaje mi się być wiarygodne. 
Ale z drugiej strony, akcja jest leniwa, a ja niestety męczę się przy takich książkach. A przede wszystkim, nie lubię gdy książka zaczyna się fragmentem końcówki, a tutaj właśnie tak jest. 

Książka z przekazem i pewnie wpasuje się w gust osób lubiących książki młodzieżowe, przy których rozmyśla się o różnych problemach ;)

Moja ocena: 3+

Za książkę dziękuję księgarni Tak Czytam :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz