sobota, 30 stycznia 2016

157. "Dziewczyna wchodzi do baru" Helena S. Paige

0



















Powieść, w której sam czytelnik jest bohaterem i może decydować co się wydarzy w książce. I właśnie dlatego zaciekawiła mnie ta pozycja. Ale czy pozytywnie zaskoczyła? :) 


Jesteśmy młodą kobietą, która została właśnie wystawiona do wiatru przez swoją przyjaciółkę. Mamy do wyboru kilka możliwości co robić przez resztę wieczoru - może spędzić go samotnie w domu, a może spędzić go w towarzystwie interesującego mężczyzny? Wybór należy do nas!

Bardzo zaintrygował mnie napis na okładce "Powieść interaktywna". Postanowiłam, że spróbuję z nią ;) 
Sama pozycja wygląda jak rozbudowany quiz w jakimś młodzieżowym czy kobiecym pisemku - "Jeśli chcesz iść do domu iść do strony numer XX". I w sumie, dzięki temu, można czytać ją na kilka sposobów - albo iść tylko jedną "drogą" albo próbować wszystkich dróg. Ja do recenzji postanowiłam czytać ją na ten drugi sposób, dzięki temu mogę o niej napisać bez poczucia winy, że coś opuściłam. 

Książka, z jednej strony, jest inna niż wszystkie i jest więcej "zabawy" z nią. Za każdym razem historia może potoczyć się w innym kierunku. Aczkolwiek, nie mamy tu rozbudowanej fabuły czy niesamowitych bohaterów, co jest w takiego typu powieściach chyba niemożliwe. ;) 
Ogólnie książka na tak (dobrze się przy niej bawiłam, poczucie humoru autorek na plus), ale nie zachwyciła mnie zbytnio swoją "innością" ;)

A, i książka zdecydowanie dla osób +18. Mnóstwo scen erotycznych :)


Moja ocena: 3+




Za książkę dziękuję księgarni Tak Czytam :) 

0 komentarze:

Prześlij komentarz