wtorek, 15 listopada 2016

Stosik #20

4

Piętnasty dzień miesiąca, więc pora na kolejny stosik. Teraz jestem na odwyku i kupuję coraz mniej książek :D  

Zdobycze z biblioteki:
1. Ferdydurke - Witold Gombrowicz
Moja lektura do szkoły, przeczytana. Powiem Wam, była to jedna z najdziwniejszych książek, jakie przeczytałam ;)
2,3. Dziesięciu Murzynków, Spotkanie w Bagdadzie - Agatha Christie 
Będąc w bibliotece, zachciało mi się jakiegoś kryminału. ;) 


4. Czerwona królowa - Victoria Aveyard

Od dawna chciałam ją przeczytać i wreszcie znalazłam ją na półce bibliotecznej ;)

5. Anna i pocałunek w Paryżu - Stephanie Perkins

O tej książce też dużo słyszałam i chciałam po nią sięgnąć :)

6. Nieśmiertelni - zbiór opowiadań
Jedno z opowiadań napisała Richelle Mead, więc musiałam ją wziąć :D


Zakupy książkowe:


1. Harry Potter i Przeklęte Dziecko - Jack Thorne

Byłam sceptycznie nastawiona do tej powieści i nie miałam w planach jej kupować, ale okazało się, że w mojej mieścinie będzie oficjalna nocna premiera tej książki. Nie mogłam przepuścić takiej okazji i poszłam i kupiłam :D 
Książka przeczytana i była przyjemna, ale nie jest to ósma część przygód Harry'ego Pottera ;)




2. Mity Rock and Rolla - Gary Graff, Daniel Durchholz


Polowałam na tę książkę od paru lat. Nareszcie w Biedronce była za 10 zł i nie mogłam się powstrzymać :D

3. Gniazdo - Cynthia D'Apriz Sweeney

Książka z wymiany od Agaty z Waniliowe Czytadła <3
Ta okładka <3




 Książki do recenzji:

1. Zemsta i przebaczenie. Narodziny gniewu - Joanna Jax

Książka od Wydawnictwa Videograf SA. Jestem w trakcie czytania i jest naprawdę świetna. Niesamowicie się cieszę, że jestem jedną z ambasadorek tej książki i będę miała dla Was parę egzemplarzy :3

2. Miłość niczyja - Maria Jurkiewicz, Sławomir Bogacki

Kolejna książka od Videografu i kolejny patronat, ale na razie cichutko... ;)


3. Andumenia. Przebudzenie - Monika Glibowska

Egzemplarz od Wydawnictwa Poznańskie/Czwarta Strona. Już się nie mogę doczekać lektury :3

4. Śmieszek. Cierpienia młodego Youtubera - Martin Stankiewicz
5. Robert Janowski Przypadki - Robert Janowski

Książki od Znak Literanova. Tych książek, także nie mogę się doczekać :D 


W poprzednim miesiącu nie szalałam z książkami i mam nadzieję, że i w tym miesiącu nie będę kupować za dużo.
Co czytaliśmy z tego, co polecacie? :D

4 komentarze:

  1. Ja w ogóle jestem fanką zagarniania książek na własność - uwielbiam mieć to, co przeczytałam i co zamierzam przeczytać, przerzucać kartki, czuć ich zapach :) Ps. Jestem miłośniczką twórczości Gombrowicza, w tych jego dziwactwach tkwi ogromna głębia, aktualna w dzisiejszym świecie :) Zapraszam również do mnie: www.blacklady.blogujaca.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także uwielbiam kupować książki, ale trzeba trochę oszczędzać i przeczytać te wszystkie książki, którą są na półce ;)
      Czytałam tylko "Ferdydurke" i była dziwna. Nie wywołała u mnie ani supernegatywnych emocji ani superpozytywnych ;)

      Usuń
  2. Czytałam "Anna i pocałunek w Paryżu". Bardzo fajna historia, lubię do niej wracać. Jedna z moich ulubionych książek z tego gatunku ♥
    A "Ferdydurke" także będę niedługo czytać i szczerze mówiąc jestem przerażona :D Czytałam tyle różnych opinii na temat tej książki, że naprawdę nie wiem czego mogę się spodziewać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W okresie przedmaturalnym potrzebuję takich powieści :D
      Nie ma co się przerażać ;) Jedyne co polecam, to po prostu czytać do przodu, nawet jeśli będzie Ci się wydawać, że to wszystko jest bez sensu. :P

      Usuń