wtorek, 15 marca 2016

Stosik #12

3

Witam Was w ten zimowy dzień! Wy też obudziliście się, a za oknem normalna regularna zima? Okropność! :D Ale pogoda to nie dzisiejszy temat posta, tylko książki. A mianowicie książki, które przygarnęłam w ostatnim miesiącu. Jestem zachwycona, że w sumie kupiłam tylko jedną książkę! :D Wreszcie powoli uspokajam się z zakupami książkowymi :D

Zdobycze z biblioteki:

1.  Gdzie indziej - Gabrielle Zevin 
Kiedyś czytałam Zapomniałam, że Cię kocham tej autorki i podobało mi się. Kiedyś chciałam kupić Gdzie indziej, ale jakoś nie było mi po drodze ;)

2. Brudny świat - Agnieszka Lingas-Łoniewska 
Tę książkę też kiedyś chciałam kupić, ale też jakoś po drodze mi nie było :P

3. Z innej bajki - Jodi Picoult, Samantha Van Leer
O książkach inaczej jakiś czas temu opowiadała o niej i zachwycała się nią. Jestem ciekawa tej pozycji ;)

 4. Posłaniec - Markus Zusak 
Złodziejkę książek tego autora kocham, więc chyba pora na Posłańca ;)

5. Metro 2033 - Dmitry Glukhovsky 
Od jakiegoś czasu chciałam przeczytać Metro i dopiero zmotywował mnie do tego kolega. :D





Zakupione książki: 



1. Magonia - Maria Dahvana-Headley 
Książkę, którą znalazłam w lutowym Epik Boxie. Bardzo cieszę się z książki, bo chciałam ją przeczytać, a raczej sama bym jej w najbliższym czasie nie kupiła ;)







Książki do recenzji:

1. Szkoła latania - Sylwia Trojanowska
Książkę, którą dostałam w ramach współpracy z wydawnictwem Videograf SA i panią Sylwią Trojanowską. O książce pisałam TUTAJ i kto czytał ten wie, że jestem zakochana w tej pozycji :D

2. Blisko chmur - Sylwia Trojanowska
Jest to drugi tom przygód Kaśki ze Szkoły latania. W formie e-booka, ponieważ dostałam go przedpremierowo i nawiązałam z autorką współpracę jako patronat-ambasador :D Już 22 marca premiera książki, warto na nią czekać Jest cudowna! :D

3. Ósmy kolor tęczy - Martyna Senator
Kolejna książka, którą otrzymałam od wydawnictwa Videograf SA. Już na dniach będę o niej pisać na blogu. Na razie powiem, że jest świetna :D


I to koniec stosiku. Ja jestem z siebie dumna, że nie kupiłam za wiele i że zawiązałam współpracę :3 :D
A na koniec stosik w formie filmiku ;)

Czytaliście coś z tych książek? :)

3 komentarze:

  1. Polecam "Z innej bajki"
    SUPER JEST !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze książki, które dostałaś do recenzji, mam i ja! :D Przeczytałam i też jestem zakochana :D
    A wczoraj zamieściłam recenzję Szkoły Latania :P Więc jeśli chciałabyś, to zapraszam do przeczytania <3

    volusequat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń