poniedziałek, 7 marca 2016

Pogaduchy u Aguchy berek ksiązkowy

5

Kiedyś wzbraniałam się przez założeniem konta na Facebooku. Uważałam to za bezsensowny i nudny portal. I to był mój błąd, na szczęście dołączyłam do Facebookowiczów i tym samym dostałam szansę dołączenia do cudownej grupy Pogaduchy u Aguchy. Na owej grupie miłośnicy książek rozmawiają o książkach i nie tylko. Niedawno wybiło nam pół roku i z tej okazji powstał tag (berek), którego pytania są związane z nazwami blogów niektórych członków grupy (jeśli klikniecie w nazwę bloga przeniesie Was do niego). Ale bez dłuższego gadania, bo pytań jest sporo! :D

Baner autorstwa Kasi <3 


Leon Zabookowiec – powieść z wyrazistym/ekscentrycznym bohaterem, który zapadł Ci w pamięć 

Salka Przygoda z Nomen Omen Marty Kisiel jest niesamowicie wyrazistym bohaterem :D

Kociara – powieść z bohaterem, który chadza własnymi ścieżkami, nie słucha innych 

Alexia z Bezdusznej Gail Carriger 

Matka Puchatka - książka, w której matka odgrywa ważną rolę 

Myślę, że cała seria Jeżycjada Małgorzaty Musierowicz pasuje tutaj idealnie :)

Wśród Pocztówek – książka z motywem podróży 

Babska stacja Fannie Flagg 

Zaczytany glonek – książka z motywem przyrodniczym, ulubiony element przyrody w literaturze 


Recenzje przy kawie – książka z motywem jedzenia 


Książkowy wolontariat – książka z motywem niesienia pomocy innym

Misja na czterech łapach W. Bruce Cameron
 
Bukowe opowieści – książka z motywem książki 

Opowiadanie Książę kłamców Dawida Kaina ze zbioru opowiadań Halloween 

Recenzje Wojtka – książka z wątkiem muzycznym 
Kitty i Nocna Godzina Carrie Vaughn


Świat fantasy – książka z wątkiem fantastycznym

Pan Lodowego Ogrodu Jarosław Grzędowicz 

97books – książka z liczbą w tytule 

27, czyli śmierć tworzy artystę  Alexandra Salmela

Tanayah czyta – książka, gdzie akcja dzieje się w bibliotece 

Złodziejka książek  Markus Zusak

Isabel Czyta – książka słodka jak cukierki

Girl Online Zoe Sugg 

Kitty Candy – powieść ze zwierzakiem

Afrykańska love story Daphne Sheldrick 

Książkowy świat Niki – książka, której akcja rozgrywa się w innym świecie

Stalowe serce Brandon Sanderson

Imperium Książkomaniaczki – książka z monarchią 

Seria Percy Jackson i bogowie olimpijscy Rick Riordan

Książko, miłości moja – powieść, którą kochasz

Aktualnie kocham Szkołę latania i Blisko chmur Sylwii Trojanowskiej <3

Blask książek – powieść, która rozjaśni każdy smutny dzień 

Kto by się spodziewał - seria Mikołajek

Modna książka – powieść, którą wszyscy znają, bo jest na topie 

Love, Rosie Cecelia Ahern

Książka od kuchni – książka, która pokazuje jakąś dziedzinę życia od zaplecza

Kocham Nowy Jork Isabelle Lafleche 

Krzywe Recenzje – książka kiepsko napisana, przy której się męczyłeś 

Więzień labiryntu Jamesa Dashnera, jakiś czas temu zaczęłam, ale stanęłam na 50 stronie i jakoś mnie do niej nie ciągnie :/

Nowe horyzonty – książka, która zmieniła Twój światopogląd 

Złodziejka książek Markus Zusak, czytałam ją na początku gimnazjum i dla takiej młodziutkiej osóbki, to było coś wstrząsającego :)

Po Książkach Mam Kaca – książka, po której miałeś kaca książkowego

Odkrycie sukuba Richelle Mead

Sebastian Czyta - książka, przez którą zarywałeś nocki

Ida sierpniowa Małgorzata Musierowicz

Waniliowe czytadła - książka, która wyjątkowo "pachniała"

Ostre cięcie  Max Allan Collins, pachnie jak komiks Kaczor Donald Gigant :3 

Blue Kuba Books – ulubiona książka z elementem koloru niebieskiego 


Magia książek – książka z okładką, która oczarowała Cię od pierwszego zobaczenia 

Oro Marcel A. Marcel

Viktolandia – ulubiona powieść z dzieciństwa 

Seria Króliczki autorstwa Couronne Pierre

Books Culture - ulubiony klasyk literatury 

Nowy wspaniały świat - Aldous Huxley 

Moje spojrzenie na kulturę – ulubiona ekranizacja książki 


As Kier – szczęśliwy traf, książka, która nie zapowiadała się dobrze, a okazała się przyjemną lekturą 


Subiektywne recenzje - książka, o której masz odmienne zdanie niż inni 
Dotyk Julii Tahereh Mafi- okropność!!!

MajkaBloguje - ulubiony blog książkowy

Nie mam ulubionego bloga :) Zaglądam na blogi z grupy Pogaduchy u Aguchy i wiele innych, np. Ciocia Ebi, Sztuka światłem dla duszy, Turkusowa Sowa i w sumie wszystkie lubię po równo ;)

Zakątek Czytelnika – najlepsze miejsce do czytania 

Łóżko i kanapa :D 

Książkowy świat – pokaż swoją biblioteczkę 

Jeśli klikniecie TUTAJ przeniesie Was do wpisów, które pokazują moją biblioteczkę :) 

Nominację otrzymują:

5 komentarzy: