piątek, 4 marca 2016

Część 8 wycieczki po mojej biblioteczce

4

Znów trochę spóźnione, ale jest :D 



Oznaczenia na zdjęciach: czerwony X - znaczy "Książka nieprzeczytana", zielony V - znaczy "Książka przeczytana", żółte O - znaczy "Książka przeczytana z biblioteki, a potem kupiłam własny egzemplarz" lub jeśli dotyczy książki po angielsku "Książka czytana po polsku"


Lista książek:


313. Woła mnie ciemność – Agata Suchocka
314. Piratika Akt pierwszy – Tanith Lee
315. Piratika Akt drugi Kierunek: Papuzia Wyspa – Tanith Lee
316. Wypowiedz jej imię – James Dawson



317. Wyścig śmierci – Maggie Stiefvater
318. Żelazny cierń – Caitlin Kittredge
319. Oro – Marcel A. Marcel
320. Magonia – Maria Dahvana Headley
321. Ósmy kolor tęczy - Martyna Senator




322. 39 wskazówek. Labirynt kości – Rick Riordan
323. Czerwona piramida - Rick Riordan
324. Ognisty tron - Rick Riordan
325. Cień Węża - Rick Riordan



326. Złodziej pioruna - Rick Riordan
327. Morze potworów - Rick Riordan
328. Klątwa tytanów - Rick Riordan
329. Bitwa w labiryncie - Rick Riordan
330. Ostatni olimpijczyk - Rick Riordan




331. Zagubiony heros - Rick Riordan
332. Syn Neptuna - Rick Riordan
333. Znak Ateny - Rick Riordan
334. Dom Hadesa - Rick Riordan
335. Krew Olimpu - Rick Riordan


Kolejna półka już jutro o 6 rano ;) 

4 komentarze:

  1. Cudownie prezentuję się Riordan w całości, mi brakuję Bitwy w labiryncie :) Polecam za to Greckich bogów. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :D Poluję na jakąś promocję na nich :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Z niecierpliwością czekam na wrażenia po lekturze "Woła mnie ciemność"! Autorka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miałam się za nią zabrać w styczniu, ale ciągle inne książki wpadały mi ręce. W najbliższym czasie MUSZĘ się za nią zabrać ;)

      Usuń