sobota, 5 marca 2016

Część 10 wycieczki po mojej biblioteczce

2

Ostatnia półka z tego regału :) A na niej dwie ulubione serie oraz dwie książki, które kocham, dwie które bardzo mi się podobały, jedna, która jest priorytetem do przeczytania, seria, którą w końcu muszę przeczytać i komiks :D

Oznaczenia na zdjęciach: czerwony X - znaczy "Książka nieprzeczytana", zielony V - znaczy "Książka przeczytana", żółte O - znaczy "Książka przeczytana z biblioteki, a potem kupiłam własny egzemplarz" lub jeśli dotyczy książki po angielsku "Książka czytana po polsku"


Lista książek:




404. Lou Codziennik – Julien Neel
405. Piromani – Emilia Teofilia Nowak
406. Zdobyć Woodstock – Elliot Tiber, Tom Monte 
407. Truskawkowe pole – Jordi Sierra I Fabra



408. Pretty Little Liars  Tajemnice Ali– Sara Shepard
409. Pretty Little Liars Sekrety – Sara Shepard
410. Pretty Little Liars Kłamczuchy– Sara Shepard
411. Pretty Little Liars Bez skazy – Sara Shepard
412. Pretty Little Liars Doskonałe – Sara Shepard
413. Pretty Little Liars Niewiarygodne – Sara Shepard



414. Pretty Little Liars  Zepsute– Sara Shepard
415. Pretty Little Liars Zabójcze – Sara Shepard
416. Pretty Little Liars Bez serca – Sara Shepard
417. Pretty Little Liars Pożądane – Sara Shepard
418. Pretty Little Liars Uwikłane – Sara Shepard
419. Pretty Little Liars Bezlitosne – Sara Shepard



420. Pretty Little Liars Olśniewające – Sara Shepard
421. Pretty Little Liars Rozpalone – Sara Shepard
422. Pretty Little Liars Skruszone – Sara Shepard
423. Pretty Little Liars Zatrute – Sara Shepard
424. Pretty Little Liars Toksyczne – Sara Shepard
425. Pretty Little Liars Mordercze– Sara Shepard




426. Gra w kłamstwa – Sara Shepard 
427. Nigdy przenigdy - Sara Shepard
428. Pozory mylą - Sara Shepard
429. Kłamstwo doskonałe - Sara Shepard



Jutro ostatni dzień wycieczki po mojej biblioteczce :D 


2 komentarze:

  1. Imponująca kolekcja:) Na mojej półce seria Mead, ale jeszcze nie czytałam:)

    OdpowiedzUsuń