czwartek, 7 stycznia 2016

Świąteczny berek książkowy

10


Właśnie u niektórych są święta, więc usprawiedliwiam się, że mogę teraz wykonać tego berka :D A nominował mnie, nie kto inny jak kochana Ebi. <3 Klikając TUTAJ, dzięki magii świąt, przeniesie Was do postu Ebi :D
Źródło: pixabay.com


1. Kapcie, kominek, kakao - lektura na zimowe wieczory

Będę monotematyczna, ale seria Mikołajek. Rozgrzewa serduszko jak ciepłe kapcie, kominek i gorące kakao :D

2. Śnieg - bohater, na myśl o którym robi Ci się zimno

Nad tym pytaniem zastanawiałam się najdłużej. I nadal nie mam pojęcia, jaki bohater by tu pasował :/

3. 12 dań - potrawa z książki, która powinna znaleźć się na Twoim świątecznym stole

Wszystkie, które pojawiły się w Smażonych zielonych pomidorach. Ślinka leci jak czyta się o tych wszystkich daniach :D

4. Renifer - bohater, który jest wspaniałym towarzyszem

Zdecydowanie Alexia z Bezdusznej. Zabawna i nieustraszona :D

Źródło: pixabay.com
5. Kolędy - bohater, z którym chciałbyś pośpiewać świąteczne piosenki

Fred i George Weasley :D Przy nich mój antytalent do śpiewania byłby zabawny :D

6. Pod choinkę - książka lub seria, którą chciałbyś dostać w prezencie

Oczywiście moja lista książek, które chce mieć jest bardzo długa. I tak na przykład chciałabym dostać serię Flawia de Luce :D

7. Wigilia - książka, która przepełnia Cię rodzinną atmosferą

Pierwsza myśl - Jeżycjada! To jest niesamowita seria (której oczywiście, jeszcze nie dokończyłam)  <3

8. Boże Narodzenie - anegdotka związana z Tobą, świętami i książkami

W sumie to nie przypominam sobie żadnej historii związanej ze mną, świętami i książkami. ;)

9. Sylwester - miejsce, świat książkowy, w którym chciałbyś świętować ten dzień/ noc

Nowy Jork, to miejsce takie rzeczywiste z książek, a nierzeczywiste to Narnia (jest taka magiczna!) :D

10. Nowy Rok - książka, która ładuje Twoje baterie nadzieją

Na końcu tęczy (albo Love, Rosie - jak kto woli ;) ) i Bez rak, bez nóg, bez ograniczeń :D


Źródło: pixabay.com
Nominacje lecą do:
Kasi z bloga http://kitty--candy.blogspot.com/
Oli z bloga http://www.magicznerecenzje.blogspot.com/

10 komentarzy:

  1. Zgrałyśmy się, bo mój dzisiejszy Czytający Czwartek też jeszcze świąteczny ;D
    Ostatnio patrzyłam w bibliotece właśnie na Flawię i się zastanawiałam, czy by nie przeczytać :D Czytałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My po prostu mamy połączenie telepatyczne :P :D
      Czytałam chyba 1 albo 2 tom, parę lat temu, i była prześwietna! :D

      Usuń
  2. Rodzinna atmosfera w Jezyciadzie? Hmmm, chyba przeczytam, bo dawno nie czytałam "rodzinnej" książki.
    Tak wiem, znana seria, ale do tej pory nie przekonała mnie do siebie, a niedawno wyszła chyba nowa książka więc no czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz właśnie takiego klimatu to zdecydowanie Jeżycjada to będzie to! :D

      Usuń
  3. http://askier-pisze.blogspot.com/2016/01/polscy-booktuberzy-berek.html?showComment=1452259555747#c6498959256981555542
    Zapraszam po odbiór nominacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha. Też chciałabym śpiewać kolędy z Fredem i Georgem! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Tag! I oczywiście Fred i George są najlepszymi towarzyszami do śpiewania kolęd :)
    http://just-nerdy-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń