piątek, 15 stycznia 2016

Stosik #10

12

15 dzień miesiąca, a to oznacza S-T-O-S-I-K  :D Ostatnio były święta i mnóstwo promocji, więc no cóż, uzbierało się trochę książek :D 

Zdobycze z biblioteki:
1,2,3,4. Dziedzictwo, Zagrożeni, Zbuntowani, Niezłomni C.J.Daugherty
Miałam okazję przeczytać pierwszy tom tej sagi, więc gdy zobaczyłam wszystkie pozostałe części to przytuliłam je do piersi i wyszłam z nimi z biblioteki ;P
5. Zakochać się Cecelia Ahern 
Love, Rosie tej autorki bardzo mi się spodobała, więc przygarnęłam kolejną pozycję autorstwa Ahern ;)


Moje zakupy:



1. Nasze życie w cytatach. Pół żartem, pół serio
Bardzo fajny zbiór różnorakich cytatów, które są zabawne, ale jakże prawdziwe :D

2. Dziennik Edwarda Chomika 1990-1990 Miriam Elia, Ezra Elia
Ta książeczka wydaje się być bardzo zabawną, ironiczną pozycją, ale zobaczymy ;)










3. Światło, którego nie widać Anthony Doerr
Książka-niespodzianka, którą dostałam od Gavioty z bloga Sztuka światłem dla dusz :* 
Już się nie mogę doczekać lektury :D












4. Drzwi do szczęścia Richard Paul Evans
5. Wielka magia Elizabeth Gilbert

Książki, które (chyba) są poradnikami motywującymi, brzmi ciekawie. I te ich okładki <3 











6,7,8 Czerwona piramida, Ognisty tron, Cień węża Rick Riordan
Taak! Wreszcie Kronika Rodziny Kane u mnie i to w takim pięknym boxie :3 :D








9. David Bowie. Starman. Człowiek, który spadł na ziemię. Paul Trynka
Biografia świetnego muzyka, który odszedł niedawno. Smutek. Będę mogła wgłębić się w jego życie, dzięki tej książce. Chociaż tyle :) 

10. Iggy Pop. Open up and bleed. Upadki, wzloty i odloty legendarnego punkowca Paul Trynka
Kolejna biografia, znów świetnego muzyka ;) A tę pozycję polecała mi pewna dziewczyna z Instagrama :D


11. Dave Grohl This is a call. Oto moje (po)wołanie. Paul Brannigan 
Tę książkę też bardzo chciała, a że akurat była promocja, to cóż ... :D 

12. Robert Smith. The Cure Richard Carman 
Biografia, na promocji, co tu dużo mówić. Uwielbiam The Cure :D






13. Kochani, dlaczego się poddaliście? Ava Dellaira
14. Chłopiec i pies Wendy Holden
Kocham Biedronkę i jej festiwale książek :D Pierwszą książkę chciałam od momentu jej wydania, ale cena prawie 40 zł, mnie odpychała, a teraz mam ją za dyszkę :D 
A drugą pozycję, chciałam ze względu na psią tematykę. Oj, czuję, że będę ryczeć! :D 





15. Upadki Anne Provoost16. Dziewczyna wchodzi do baru Helena S. Paige
Książki do recenzji od księgarni Tak czytam :) Wydają się ciekawe :D










17. 52 tygodnie z rysunkami, które uskrzydlają Kalendarz 2016 
Kolejny kalendarz (już drugi) z kolorowankami :D 

No i to na tyle, jestem zadowolona z zakupów w ciągu tych 4 tygodni :D  A raczej prezentów, bo większość to były prezenty :D 
Czytaliście coś z tych pozycji? :D 

12 komentarzy:

  1. Przeczytałam 4 czesci Nocnej Szkoły teraz zaczynam Niezłomni świetna seria i na półce czeka jeszcze kochani dlaczego sie poddaliscie. Świetne ksiazki nabylas:)
    Zapraszam do siebie http://wswiecieksiazeek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w połowie 4 i podoba mi się :D

      Usuń
  2. Ale stos :) u mnie styczeń też obrodził we wspaniałe nowości. Chciałam w Biedrze dorwać "Kochani...", ale niestety już nie było. Mam za to dwa kryminały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, taki malutki stosik :P :D
      To i tak dobrze :D A "Kochani..." można zdobyć na oczytani.pl ;)

      Usuń
  3. Książki Gilbert i Doerra zapowiadają się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaźny stosik :) Jakieś trzy tygodnie temu również dostałem Światło, którego nie widać. Słyszałem same cudowne rzeczy o tej książce, dlatego mam nadzieję, że mi również się spodoba :D Intryguje mnie Wielka magia oraz Drzwi do szczęścia. Muszę się bliżej przyjrzeć tym dwóm powieściom :)
    Pozdrawiam ;)
    http://mybooktown.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam .. :P :D
      Mam taką samą nadzieję :D
      Może postaram się napisać parę słów na temat tych książek :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hej :) Nominowałam Cię do Liebster Blog Award (http://biblioteka-moim-domem.blogspot.com/2016/01/liebster-blog-award-czesc-1.html#more) Miło mi będzie, gdy odpowiesz na moje pytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Na pewno na nie odpowiem :D

      Usuń
  6. "Światło, którego nie widać" jest na mojej liście do kupienia i przeczytania. Ponoć dobra pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd ja to znam; buszowanie wśród książek, jeszcze jak są w promocji i w cenie jednej można kupić 3, więc w cenie 3, to już 9, a ten sznureczek może się ciągnąć i ciągnąć, kolekcja mnożyć, stosik w koszyku powiększać, a później trzeba jakoś dotrzeć do domu, dźwigając ten słodki ciężar spisanej wyobraźni. Ale, co by było, gdyby nie te książki uroczo-złowieszcze?:) Zapraszam do siebie: www.blacklady.blogujaca.pl Łączę pozdrowienia, Justyna:)

    OdpowiedzUsuń