czwartek, 15 października 2015

Stosik #7

6

Witam Was z comiesięcznym stosikiem! Jestem dumna, że to już drugi miesiąc z rzędu, w którym nie szaleję w bibliotece! A skoro mowa o bibliotecznych zdobyczach to przejdźmy do nich ;)
1. Marina - Carlos Ruiz Zafon
Czytałam parę książek tego autora i bardzo mi się podobały, a tą konkretną książkę polecała mi jedna dziewczyna z Instagrama :)
 
2. Miasteczko Salem - Stephen King
Od dawna chciałam przeczytać tę pozycję, ale jakoś do Kinga podchodzę jak pies do jeża ;) Ale zmotywował mnie jeden z użytkowników Instagrama ;)
3. Wybrani - C.J. Daugherty
Tę książkę też chciałam dawno przeczytać, a dopiero teraz mnie zmotywowała kolejna Instagramowiczka. :D
 
Przechodząc do moich zakupów:
 
 1,2,3. Piękne ogrody, Nie mogę spać, Kolory radości
Wreszcie mam kolorowanki! :D Od dłuższego czasu przymierzałam się do kupna i wreszcie mam i to 3! :D Jak szaleć to szaleć :D I w sumie mam zapas na kilka miesięcy :P
 
 Książki do recenzji od księgarni Tak Czytam
 
4. Wpadka - Rebecca Eckler
Już przeczytane i jest naprawdę świetna i przezabawna! Za niedługo będzie o niej na blogu ;)
 
5. Inne zasady lata - Benjamin Alire Sáenz
Dzisiaj zaczęłam czytać i muszę przyznać, że jak na razie podoba mi się :)


 Dwie książki z American Bookstore
 
6. Succubus Heat - Richelle Mead
Jeśli ktoś mnie czyta od pewnego czasu to wie, że kocham serię o sukubie i po prostu nie mogłam się powstrzymać, żeby mieć ją po angielsku :D
 
7. Frostbite - Richelle Mead
Kolejna książka tej autorki :D 
Niby całą serię mam po polsku to jednak nie mogłam się powstrzymać :D


 8. Znajdź mnie - Michelle Knight
Książka, którą wygrałam w konkursie u 3telnika
Jeszcze raz dziękuję! :D
 
9. Echa pamięci - Katherine Webb
Chyba ktoś kiedyś polecał książki tej autorki. Chyba ... ;) :D
 
 
 
10,11. Wybacz mi, Leonardzie , Prawie jak gwiazda rocka - Matthew Quick
 
Wreszcie mam wszystkie książki tego autora :D
No i te piękne okładki <3
 
 I teraz moje duże zamówienie w dadada.pl
12. Żelazny cierń - Caitlin Kittredge
Przyznaję się bez bicia, że wzięłam ją dlatego, że jest w klimacie stempunku i była za 3,6 zl!
13, 14. Piratika. Akt pierwszy, Piratika. Akt drugi. Kierunek: Papuzia wyspa - Tanith Lee
 
Podobno jest zabawna i idealna na jesienne wieczory :D
 15. Poza zasięgiem - Kate Brian
Na tę pozycje polowałam długo i wreszcie ją mam za 3 zł! Jeszcze tylko druga część serii i będę miała całą serię! :D

16. Reality show - Nicola Kraus, Emma McLaughlin
Dawno, dawno temu słyszałam o niej i jak ją zobaczyłam za 3 zł, to uznałam, czemu nie? :D
17. Althea & Oliver - Cristina Moracho
Lata 90. - mhmmmmm :D <3

18. Utrata - Rachel Van Dyken
O tej książce duuużo słyszałam, więc pora się przekonać co to :D






No i to tyle :D Trochę w tym miesiącu się nazbierało książek :D A ja jeszcze czekam na 3 książki! :D

 

6 komentarzy:

  1. Kinga polecam, choć wiele jego książek jeszcze przede mną. Marinę czytałam w zeszłym roku i mile wspominam. Bardzo klimatyczną książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnej. Czekam na wrażenie:-)

    OdpowiedzUsuń