poniedziałek, 27 stycznia 2014

Muzyczny poniedziałek #1

0

Niedawno wpadłam na pomysł, aby dzielić się z Wami nie tylko książkami, które czytam, ale także z muzyką jaką słucham. Postanowiłam, że co tydzień w poniedziałek będą pojawiać się wpisy, które będą przedstawiać moje zestawienie 10 utworów, które słuchałam dość często przez poprzedni tydzień ;) 
No to zaczynamy! :D

10. Eric Clapton - "Every Little Thing"

Przepiękny tekst, świetna melodia i genialny głos Erica! ;)

9. Oddział Zamknięty - "Ten wasz świat"
Po prostu Oddział Zamknięty, nic więcej nie trzeba mówić ;)


8. John Paul Young - "Love Is In The Air"

Co za głos!!! :D


7.  Wet Wet Wet - "Love Is All Around"
Usłyszałam w radiu i przypomniał mi się film "Cztery wesela i pogrzeb" ;)



6. Phil Collins - "You Can't Hurry Love"
Nie zrozumiem osoby, która nie lubi chociaż jednej piosenki Phila! ;)


5. Chłopcy z placu broni - "Chwalcie potęgę pieniądza"
Tu też nie trzeba dużo pisać - Chłopcy z placu broni, nic dodać nic ująć! :)



4. Budka Suflera - "Sen o dolinie"
W radiu Złote Przeboje zrobili weekend z Budką Suflera, więc się 
nasłuchałam tego zespołu ;)


3. Budka Suflera - "Twoje Radio"

2. Oedipus - "Holding Out For More"
Moje najnowsze odkrycie muzyczne. Po prostu zakochałam się w tym 
zespole :D

1.  Oedipus - "Kiss on the Fist" 



Piszcie jak Wam się podoba taki post oraz jakie były Wasze ulubione utwory w poprzednim tygodniu i jak podoba się moje zestawienie! ;) 
Miłego tygodnia!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz